چگونه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کم خونی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کم خونی

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار سخت به درمان است، به شرح زیر به عنوان مثال در مورد درمان این بیماری است، به ما یک نگاه دارند با هم.

عبدالعزیز Almahmeed یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک از بحرین، مرد 55 ساله است. او در حال حاضر آماده بازگشت به خانه پس از 40 روز درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری او به نظر می رسد بهتر است از یک ماه پیش.

در 14 ژوئیه 2014، او را به بیمارستان ما برای اولین بار برای درمان بیماری خود آمد. او 15 سال پیش به عنوان بیماری کلیه Polysistic تشخیص داده شد، قبل از به بیمارستان ما آمد، او دارای مشکل در ادرار برای نزدیک به 15 روز و در ادرار خون 5 روز. پس از یک سری از آزمون، ما او را به عنوان بیماری پلی کیستیک کلیه، ارومیه، کلیه فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ کلیه چند، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، ثانویه هیپرپاراتیروئیدیسم تشخیص داده میشود. سپس با توجه به شرایط خود، ما او را درمان مربوطه را: درخواست خارجی چینی طب گیاهی و دارو پا حمام به ترویج گردش خون، استفاده از دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حفاظت از عملکرد کلیه، را Maikang کننده 50ml مخلوط سه بار در روز برای تنظیم خون و چی. شرایط اقدامات فوق، ما نیز او را به برخی از داروها را، مانند قرص سیمواستاتین دوز 20mg یک بار در شب به کاهش چربی را، Gliclazide قرص 30mg انتشار پایدار یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 / زمان روز برای از بین بردن درد و تب، قرص آلوپورینول آقایان 100ml یک بار در روز به کاهش اوریک اسید، ویتامین D IU 5000 یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، مقدار mg10 آملودیپین یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و غیره.

به منظور کاستن از بار اقتصادی، پزشکان در بیمارستان ما موافقت او را به پشت خانه و ادامه درمان میزبان به تحکیم اثر درمانی. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری خود، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ایمیل با ما مشورت کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: